dissabte, 27 d’octubre del 2012

Personalitzem un marc de fotos

Volíem fer un regal personalitzat a l'educadora de la Llar d'Infants i teníem una foto molt emotiva de tots dos (de l'Eva i el meu fill) del dia del Festival de Fi de Curs i de la Graduació, així que vam pensar comprar un marc de fotos i que ell el decorés al seu gust. El resultat em va agradar molt i a l'Eva li va encantar, així que voldria compartir aquesta manualitat amb vosaltres.

Materials:

- Un marc de fotos de fusta sense tractar
- Una caixeta de temperes
- Pincells
- Botonets de fusta de colors
- Gomets rodons de colors de diferents mides
- Pega
- Vernís

Elaboració:

Vaig deixar el marc i les temperes al meu fill (a discreció) perquè el pintés al seu gust



L'endemà, va enganxar els gomets i els botonets (això ho vaig fer jo amb la pega seguint les indicacions d'on els volia) i el vam envernissar.

Aquí teniu el resultat:




Bonic, oi? ;)

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada