divendres, 21 de juny del 2013

Nou portanadons: el Suppori

La princesa i jo estem encantades de la vida amb el nou portanadons: el Suppori. Moltes ja el coneixereu, però per les que no, us diré que és súper pràctic, que pesa només 80 gr i plegat hi cap dins la bossa, que està fabricat al Japó, és de teixit de punt i es pot fer servir des que el nadó s'aguanta bé fins gairebé els 3 anys. L'únic inconvenient és que va per talles, així que el més probable és que no el pogueu fer servir mare i pare indistintament, però en el nostre cas no és un problema perquè tenia clar que el faria servir jo.

És molt fàcil de posar, es pot rentar a màquina i ens va genial! Ideal, sobretot, per trajectes curts.

Ja veieu que estic encantada, oi? Us el recomano moltíssim!


1 comentari :

  1. Ja els havia vist, tenen pinta de ser còmodes i fresquets! Potser l'estiu vinent el podré provar amb la meva petita, ara en Pau ja pesa massa i la panxa no m'ho permetria!

    ResponElimina