dimarts, 31 de desembre del 2013

Adéu, 2013!

Podríem dir que aquest any s'ha comportat amb nosaltres i això, tenint en compte com està el pati, ja és molt.
És molt i molt difícil plasmar en imatges els millors moments de l'any que, com no podia ser d'una altra manera, són els compartits amb el meu home i els meus fills. He triat aquests:


M'han quedat moltes coses per fer, m'hagués agradat poder dedicar més temps a llegir, a cosir, a fer cosetes en feltre i a la rebosteria, però en fi, trasllado aquests proposits a l'any nou, a veure si aquest cop, sí que sí. He gaudit moltíssim dels meus fills, he conegut gent, he retrobat amistats, he "intimat" amb una família molt maca que han passat de coneguts a amics, he trobat una feina que m'agrada i que em permet dedicar les tardes als meus fills i això no m'ho treu ningú.

Molt bon any!!!

3 comentaris :

  1. Respostes
    1. Igualment, guapa! Us deixo el millor per aquest nou any!

      Elimina
  2. Espero i desitjo que el 2014 estigui essent un molt bon any per tu i la teva familia!
    Al meu blog hi trobaras un regalet per quan trobis temps i inspiració per a continuar publicant! http://cosesdemare.blogspot.com.es/2014/01/nou-premi-pel-blog-nuevo-premio-para-el.html

    ResponElimina