divendres, 4 de gener del 2013

Feliç 2013!!!

Hem encetat un nou any i, com la majoria, jo també m'he fixat uns propòsits, que espero poder complir:

- Organitzar i endreçar d'una millor manera la casa o arribarà un punt que no hi cabrem! La nena es va fent gran i va necessitant més espai, tant per ella com per a les seves joguines i el nen, ja ha ocupat per complet la sala i el passadís, a part de la seva habitació, és clar, i va camí de conquerir (o almenys intentar-ho) l'habitació de la seva germana.

- Trobar més moments per llegir; tinc el Kindle ple de llibres interessants per començar i complir amb el Club de Lectura.

- Experimentar més a la cuina a on espero comptar amb l'ajuda del robot de cuina que m'han de portar els Reis.

- Rescatar la màquina de cosir, practicar i intentar fer alguns projectes que tinc en ment.

- Seguir maquinant i fent noves activitats, sortides i manualitats amb els petits.

- Continuar fent cosetes amb feltre, que he descobert que m'encanta!

Quins són els vostres propòsits?

Bon Any!!!


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada