dimarts, 19 de març del 2013

Els nostres regalets pel papa!

Enguany, una cosa sí que tenia clara i era que volia decorar una tassa de ceràmica amb retoladors (amb pintura encara no m'atreveixo), idea que vaig trobar al Pinterest (quin gran invent!) i que em va agradar només veure-la. Vaig pensar que al papa li faria molta il.lusió prendre's el cafè amb una tassa, model exclusiu.

La tassa, la vaig comprar a Ikea i els retoladors, tenia la idea de comprar-los a l'Abacus, però els que tenen per ceràmica i altres superfícies semblants no són permanents, així que descartats. Finalment, els he trobat a una papereria gran que és la meva salvació quan no trobo el que busco a l'Abacus (sort, perquè ja anava justa de temps, per variar).

En aquesta manualitat, els nens no m'han ajudat activament, és l'inconvenient que els retoladors siguin permanents, que si t'equivoques...., però clar, la gràcia està en que el dibuix no marxi amb els rentats.
Total, que amb la idea original de la tassa que vaig veure al Pinterest i les indicacions del meu fill, aquest és el resultat:





Ara mateix la tinc al forn, a 150º i la deixaré mitja horeta.


L'altre part del regal, no la tenia tan clara; primer vaig pensar a personalitzar una samarreta, però després, a l'Abacus, mentre buscava els retoladors permanents, vaig veure una caixeta de cartró i vaig pensar que era ideal perquè els nens la pintessin amb les tèmperes que ja tenim. El toc final li he donat amb un retolador permanent i uns botonets que he enganxat amb cola blanca. L'acabo de envernissar amb vernís fixador brillant i ara, a esperar que s'assequi. Què us sembla?










Com a novetat, he preparat una petita gimcana, perquè el papa trobi els regals. Aix, quines ganes tinc que arribi la tarda!!! Esperem que li agradin els regals, nosaltres ens ho hem passant pipa fent-los!


Feliç Dia del Pare!!!!! Molt especialment al pare dels meus fills i al meu; sou els millors pares del món! us estimoooooo!!!!!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada