dimecres, 27 de març del 2013

La corona de la princesa

Tenia pendent ensenyar-vos la corona d'aniversari que va lluir la meva princesa a la festa del seu primer aniversari (mare meva, un any ja! encara no m'ho puc creure!).

Aquesta vegada em vaig decantar per dues tonalitats de rosa i lila, molt "pinky" tota ella :)


Sort que vaig ser previsora i vaig dur també la del príncep, perquè un cop va començar la festa i la princesa va ser coronada, es va posar geloset. Després, va estar la mar de content en el seu paper de co-príncep i co-protagonista de tot plegat. Aix, les mares estem en tot!


2 comentaris :

  1. Molt bonica la corona! És el feltre que el vaig comprar, no? :-)
    M'heu fet venir ganes de fer-li una corona al meu fill... encara tinc uns mesos per dissenyar-la ;-)

    ResponElimina
  2. Síiii, és el feltre que em vas comprar! no va quedar tan acolorida com la del seu germà, però feia molt per ella, hehehe.
    Doncs, anima't, que els encanta això de dur corona! El meu fill, ahir, quan va veure que els padrins treien la Mona, em va preguntar si no havia dut la corona, hehehe. Des de l'aniversari, que qualsevol event amb pastís el relaciona amb corona :)

    ResponElimina