divendres, 18 d’octubre del 2013

Bosseta pel berenar

El príncep ha començat una extraescolar: Iniciació als Esports, així que li he fet una bosseta pel berenar que li porto quan el vaig a buscar. Tenia aquesta tela per casa des d'abans de l'estiu i ara li he trobat utilitat.
Hi han milers de tutorials, però jo he seguit aquest senzillet que vaig trobar a Por tus Manos.

Perdoneu les fotos, les vaig fer amb el mòbil.


A falta de la vora

L'única cosa que he canviat és que he posat trapillo en lloc de cordó.




I aquí la teniu!


5 comentaris :

  1. T'ha quedat xulíssima, què professional!

    ResponElimina
  2. És molt xula i la tela no pot ser més adequada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Quan el vam apuntar a Esports, vaig pensar "tenia jo una tela guardada…" hehehe.

      Elimina
  3. Aquesta tela és molt bonica i molt escaient per al que l'has fet!

    ResponElimina